Jag lever!

Nu va det ju ett tag sen jag bloggade, tänke försöka börja om, notera Försöka! 
Här har vi alla blivit äldre och klokare! Tyra har börjat F1an och blivit en stor skoltjej! Hon trivs som fisken i vattnet men är besviken över att hon inte får några läxor, lär nog låta annars om några år! I och med att Tyra är i skolan så blir det ju ibland kvalitets tid med Bettan, tror att det är nyttigt för damerna att få vara ifrån varandra oxå!
men nu tänker jag inte skriva om allt som har hänt utan vi börjar om från idag! 
Jobbarhelg står framför dörren och jag börjar inte förrän kl 16. Så det blir att stöka på hemma idag,  inomhus, för ute regnar det som vanligt :-( 
Det där äckliga bubbelbadkaret vi har håller på att rengöra sig själv med klorrengöringsmedel! Jag verkligen hatar den där skithärden, köp aldrig ett bubbelbadkar!! Bildebeviset kommer men måste varna känsliga tittare!!! 
Ganska vidrigt va?! :-s
 
Har beställt vintermössor och vinterhandskar till barnen idag, känns skönt när det är gjort. Det enda som fattas är ett par vinterskor till Tyra så är vi rustade för vinter :-)
Nu ska jag ta tag i rengöringen av äckelkaret!
Ha en underbar dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0