jobbarhelgen e över för denna gång...

Då har jag hostat å snörvlat mig igenom denna jobbarhelg.. Har även hostat mig genom flera nätter på rad, börjar vara grymt less och grymt genomtrött... Trodde att jag skulle somna i jobbarbilen i morse, blev att köra på full kyla så jag vaknade till.. Darling, tog ut barnen så att jag fick sova en stund på timmarna, det gjorde susen med en powernap =) Tackelitack älskling!!!
De ha ju då som sagt inte hänt nå speciellt mycke i helgen....
Men det bästa av allt va ju att jag vann en tradera auktion =)
Trumvirvel, tada, hihihahaha...
Jag tyckte att dom här skorna va så grymt fina, blev helt förälskad i dom... Allt som allt så blev det 336 riksdaler, jag fattigare men ett par skor rikare.. Som om jag egentligen behöver ett till par... Men jag har ett bra försvar: Om man har flera par skor så hinner man aldrig nöta ut dom! Fiffigt va?!
Pumps- röd / vita, rockabilly
Nä nu blir det snart sängen, hoppas på en hostfri natt så att jag får sova. Mindre snor i näsan så att jag inte behöver sova med öppen mun å dreggla så förfärligt. Sist men inte minst att barnen tar en sovmorgon imorgon...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0