Det är ingen vanlig dag, det är Mias födelsedag =)

Stort grattis till min kära syster som har fyllt hela 33 jordsnurr

Vi har varit där ock kalasat massa gott fika =) Tackartackar!

Har förövrigt provat nått jag aldrig gjort förr, farit till stan, ensam med 2 barn. Och tänka sig, det gick ju som en dans, gick t o m så bra att vi åt en lunch på Frasses! Haha, jag som hade målat F_N på väggen, nädå mina små söta änglar skötte sig riktigt fint, så de kan ju faktiskt bli någon fler gång =)

Tyra hade sovkompis i natt. Har väll gått ganska bra, tjejerna somnade sent och vaknade tidigt =( Inte alltid roligt att va Betty när storasyster har kompisar. Men idag på em kom Albin och då va de full lek för Bettan. Albin stannade på middag oxå. Så kul när grannbarnen leker så bra!

Annars e de som vanligt, denna jäkla hosta som jag skulle kunna betala för att bli av med biter sig fast och gör att jag inte får sova på nätterna, hostar till jag har kräkts (har hänt 3 ggr), inte kommer mig ut att springa de va den kondisen, tackar så mycket. Fast mest vill jag bara få sova en hel natt, Uppfattat hostan?! Jag stryper dig snart om du inte försvinner från min hals. Äter halstabletter så jag förmodligen kommer att skita ner mig, överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt... Ojojoj Nä nu får det baske mig va slutklagat, de e alltid nån som har det värre...
Jobbelijobb imorgon, köravslutning och junta, fullspäckat schema med andra ord!
Tjing!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0