VACATION eller hur det nu stavas...

SEMESTER!!! Fasen så härligt att slippa ställa väckaren på länge!! Att bara ta dagen som den kommer, inga tider att passa, sena frukostar, inga måsten! Tvätten kan jag ta imorgon eller i övermorgon, för jag har lix tid att göra det, alla sånna måsten =)
Denna sista dag på jobbet har varit låååång! Tiden verkligen masade sig fram, men tillslut blev klockan semester, härlig känsla =)
När Pär kom hem med brudarna så drog jag semesterdansen, Pär tittade konstigt på mig men brudarna tyckte att det var skoj =) Men så glad var/är jag =)
Tyra sover första sommarlovsnatten hos Mia m familj. Har städat ikväll och fick ett ryck å skulle städa ur "hålet" i hallen, där jackor, skor och en MASSA annat samlas... Lyckades då tappa en liten klickgolvskiva på min stortå, givetvis så föll den med hörnet ner rätt på nagelbandet, efter ett litet blodbad senare så dunkar det mest =( Bra början, nåja tån lossnade ju inte, omän det kändes så.... Men i "hålet" blev ordning och reda iaf =)
Sitter nu med hårfärg i håret å njuter av ledigheten och av att jag inte känner någon stress att gå isäng. Ska fira med en skål poppisar för jag har så många points över att jag faktiskt får äta det =)
Om jag inte hade så ont i tån så skulle jag dra en semesterdans till =)
Tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0