Sommar, sommar och sol =)

Sommaren har kommit till Burran och det med besked =) Både igår och idag har varit riktiga stekardagar, tyvärr så blir det varmt även inne så igår bäddade jag med sommartäcken. Har av någon konstig anledning ett tvång att jag måste ha ett täcke på mig när jag ska sova och det blir ju inte kallare då, ej heller när ett eller två barn kommer och trängs i sängen, eller en katt som ska sova på en... Men man brukar ju vänja sig vid värmen. Däremot e det värre för brudarna, man pytsar i dem både vatten och saft, bara de dricker nått =) Idag länsade vi glassbilen på isglass, kan vara mycket lämpligt att ha hemma om de ska fortsätta såhär.
Idag har varit en latdag, har inte gjort mycke vettigt. T o m legat på altanen och pressat och jag kom faktiskt ihåg att smörja in mitt sköra skinn, har inte upptäckt några brännskador, än iaf.
Ikväll tog jag ut gräsklipparn på en motionsrunda, riktigt skönt faktiskt, lagomt varmt och gratis motion =)
I helgen ska jag jobba sista helgen på läääänge =) Wihooo, semestern närmar sig ju faktiskt!!!
Har några points över så jag ska se vad jag kan unna mig till kvällsfika =)
Ha en underbar natt och flyt inte bort =)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0