Jag blir galen....

Bråkeli bråk, de e va tjejerna håller på med nu, om allt!!! Vet inte om båda verkar ha någon slag trots/kris... Inget går som man har tänkt, allt känns som ett krig nu! Bra uppladdning inför sommaren, kommer att se ut så här....

.... innan sommaren är slut...
Nu är det bara 3 arbetspass kvar till semestern!!! Men vad hände med det vackra vädret?! Det liksom försvann =( På fredag kl 16.15 vill jag ha sol, för då har jag jobbat sista passet på 8 hela veckor!!!

Har fått bli stolt "moster" till världens sötaste Bosse! Mia med familj har skaffat en collievalp, hur söt som helst och imorgon ska vi få den stora äran att vara hundvakt när Albin, Elvira och Elliot har examen =) Bild kommer när jag bloggar vid min dator....

Den stora glädjen e att dieten har funkat... - 1.6 kg ner på en vecka =) Taggad att fortsätta nån vecka till!! Kanske kan det bli någon sväng till stranden iaf =)
 
Pär är duktig här hemma och håller på att bygga ett nytt förråd, det gamla som vi har, har stått bakom verkstaden i många år och har t o m fått sig en liten målning där någon skrivit Hej med stora bokstäver....
Det är väll ungefär vad som händer här på Finnåkersgatan 2....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0