Hmmmm vad hände med vädret?

Första riktiga semesterdagen och vädret bjuder på skit... Regn å sen mulet hela dagen, ikväll har vi fått skymta solen en pyttestund... För att roa oss inne så har vi brudar bakat och Pär har varit ute å jobba på förrådet...
Vi har bakat Norris smörbullar, negerbollar och kolakakor.. Om vädret ska, vilket enligt väderleksrapporten, fortsätta så här lär det bli mycket bakning, som jag inte ens ska smaka på...
Vägningen visade - 0.7, viktutmaningen here I come.. Något försent bara..
Nästa veckas vägning kommer nog inte att se allt för lysande ut, det vankas ju midsommar med allt va det innebär =) Bara att ta nya tag, men jag e ju på rätt väg iaf =)
Lilla Bettan va så duktig att hon bajsade på toan idag, duktig kicka =) Hon va så nöjd att hon gick ut på altanen och ropade till Pär -Pappa, jag har bajsat på toan =) Gullunge!!
Imorgon ska jag å mina kära arbetsdonnor träffas och äta suring i Bodbysund, smaskens =) Å trevligt att få träffas utanför jobbet...
Hollywood fruar på tv:n, riktigt patetiskt...
Tjing å hoppas att ni inte har regnat bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0