Tisdag

Tisdag idag och måndag igår... Måndag innebär ju vägning... Tada, trumvirvel, ha ha ha, fuck it, nä jag skrattar åt det och tar nya tag. De gick åt hell som väntat =( Men de kommer ju fler måndagar och "på måndag börjar jag mitt nya liv", ha ni hört den förr?!
Gårdagen bestod av jobb 7-16, hämta brudarna på dagis, laga middag, äta upp den, sen prommis med Mia, vi gick runt sunne, när hände de sist?! söva barn, se Familjen Annorlunda (hur fixar dom det?) slöa å sen isäng...
Idag jobb 7-15, tur att en del av joobarkompisarna är lika galna som jag så eftermiddagen bestod mest av skratt =) Under dagen ringde min Berocca Boost speedade syster och skulle bjuda på fika, vilket sket sig å det kraftigaste eftersom jag jobbade... Hon hade vaknat tidigare än lovligt och t o m stigit upp, hade gått på som en Duracellkanin och hunnit städa huset och bakat innan barnen skulle på skolan..Tror hon håller på att bli galen, men roligt för henne att hon gått på speed en hel dag och fått en massa saker uträttat, undrar om Bettan e släkt med henne på nått sätt?! När jag är ledig händer det inte mycket här innan klockan mitt på dagen om jag inte har kniven mot strupen... Gode Gud, ge mig lite energi, tack! Beroccan gav inte utlovat resultat på mig =(
Har hunnit vara på vattenaktiviteter med Mia ikväll eftersom jag missar coren imorgon, jobbelijobb!
Har faktiskt nog hunnit göra det jag tänkt idag, eller vänta en sak fattas men de gör jag innan jag går isäng.
Ska nu ta hand om mina mastodontbiffar som står på kylning på spisen, börjar gilla det här med kvällsmatlagning=) Men ska nog inte göra det till en vana, tror jag!
Ska å och stycka katterna som leker med min blomma, så har jag lite kött imorgon att laga mer mat av...
Jo skratta du Pippi, du vet inte vad som väntar.... Mohohahaha
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0