Fredag=helg=ledig

Har varit ledig hela dagen, nice. Har packat för vi ska åka till Frommis och fira lilla Svärmor som fyller 60 =)
Blev ett litet elände till, lyckades klämma mitt lillfinger i bildörren. Stort Grattis till mig, höjden av klantighet. Men kände ganska fort att fingret levde, pulsen dunkade på för fullt! Hade barnen med och tur va väll det med tanke på de ramsor som jag drog, de blev inte så farliga så jag kanske hamnar i himlen i alla fall....
Har mest jobbat i veckan så det har inte hänt så mycket. Men i tisdags hade jag min egna egotid hos frissan, skulle kunna sitta i timtal hos någon som håller på med ens hår. Va ju som sagt otrogen mot min andra frissa, men väljer hon att åka till Thailand när jag har tänkt klippa mig så måste jag ju välja nån annan. Men blev väldigt nöjd över klippningen =)
I helgen vankas det en massa god mat, brukar alltid vara så när man åker till svärfares =) Men det är nog mest Sväris som står för den, svärfar han sysslar med annat... =)
Ska bli kul att träffa lille Sixten oxå, de va alldeles för länge sen sist! Ska nu bums gå och stoppa ner kameran i väskan, annars så glömmer jag den=)
Ha en underbar helg alla, för det tänker jag ha!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0