....

Onsdagen flög förbi och så kom torsdagen... Vi åkte flyg till Storstaden och hoppade på stora båten åkte till Åland och tillbaka =) Den stora båten var Cinderella som Wheels hade anordnat värsta partajet på. Raggare så långt ögat nådde. Snygga kläder, coola frisyrer, hängsnusar, myggor, boots, västar mm mm =) Det var superskoj. På båten var det några band som spelade, det fanns tatuerare, frisörer, bilutställning, mcutställning, swapmeet och mer.. Frisörerna var ändå det bästa för Pär besökte en av dom och skaffade sig en rockabillyfrippa, han blev så fin så fin <3. Svansen som mätte 50 cm fick följa med hem som ett minne.. Ska nog ta å sätta den i en ram. Det sämre var att på hemvägen blåste det, 6 m höga vågor som satte båten i gungning, mitt lilla huvud klarade inte det och fick en släng av sjösjuka =( Urk, blev inte mycket till frukost. Tog ett sjösjukepiller (som jag turligt nog kom ihåg att införskaffa innan resan) och fick lägga  mig en stund.. När det så småningom slutade blåsa mådde jag bra igen... Båten kom i hamn ca 15.30 på fredagen, sen gick flyget hem 21.10. Hem ljuva hem =) Tyvärr har jag inga bilder därifrån, för jag är alldeles för rädd om systemkameran...
Snälla Farmor och Farfar passade de små änglarna, tack så hemskt mycket =)
Å så fick jag ju den stora äran att bli moster igen igår.. En liten kicka på 3255g och 48 cm så dagens ljus. Så idag fick vi komma och hälsa på på BB. En alldeles underbar och perfekt tjej, hur söt som helst. Två stolta föräldrar och en stolt storebror. Lutar åt att hon ska få namnet Sally, det får väll duga om hon inte ska heta Frida =) Bild kommer säkert så småningom på Emmas blogg =)
Pappa bjöd på kalops och skickade med en massa smarrig pölsa =) Tackar pappsen!!
Sövningen av barnen gick perfekt för de små trollen somnade i bilen så det var bara att bära isäng dom =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till mosterskapet!

Sally är ju ett alldeles utomordentligt vackert namn =)

2011-02-14 @ 21:05:45
URL: http://komillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0