Alla Hjärtans Dag!

Idag är det kärlekens dag...
På lunchen kom Pär hem med denna till alla sina flickor....

Det tackar vi allra hjärtligast för <3 Skäms på mig som bara hade tänkt på barnen och köpt en nalle var till dom, men jag bjöd i alla fall på en god middag bestående av Falsk potatisgratäng med rättika och fläskfilé under krämigt täcke =) Mumma! Till efterrätt så gjorde jag Vit tobleronemousse även det riktigt gott och inte alltför sött...

Flickorna var halvgalna idag men fick till en bild där båda ville vara med. Nuförtiden är det inte lätt att få lilla Bettan på bild, hon vill helt enkelt inte. Annat är det med Tyra, hon spexar, ler och vill hemskt gärna vara med på bild..
Mina 2 gullungar =)
        
Bettan somande snällt i sin säng och steg inte upp en endaste gång, har väll varit lite si och så med det sen hon har lärt sig att kliva upp ur sängen, peppar peppar...
Hoppas att alla andra har haft en bra hjärtedag, det har i alla fall jag.
Det ända jag kan klaga på är denna jäkla kyla, just nu ligger tempen på -26.3 grader celsius, alldeles för kallt för min smak. Och det låter som att det ska fortsätta hela veckan. Tur att vi har våran kamin, så det är varmt och skönt inne och förhoppningsvis blir inte elräkningen så dyr =)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0