Sommarfest

Idag har jag jobbat 7-15 skönt med en lite kortare dag... Hämtade hem prinsessorna från dagis, fick börja med middagen ganska bums... Ugnsstekt lax och couscous...



... i alla fall jag tycker om couscous... =)

Sen bar det av tillbaka till dagis för den årliga SOMMARFESTEN. Det dansades och det sjöngs, det fikades och det åts glass...



som spyflugorna bjöd på.


Är så nöjd över vårat dagis, fröknarna är helt underbara allihopa =)
Sen bar det av hemåt för att stoppa isäng flickorna. Pär har klippt gräset, och det behövdes verkligen. Jag har varit en sväng på återvinningen, fasen va skräp det blir. Om vi inte skulle sopsortera skulle det aldrig rymmas i soptunnan, den skulle fullkomligt svämma över. Det är ju egentligen ett himla jobb med sorteringen, det ska sköljas ur diskas upp och köras iväg, men man får ju tänka på barnen och framtiden...
Har även hunnit springa en sväng ikväll, gick sisådär, hade håll nästan hela tiden men jag kämpade på. Ökade på sträckan lite grann, så kanske innan sommaren är slut så tar jag mig runt Sundet och upp för satabacken...
Känns som man har hunnit en hel massa denna dag, och tänk! Imorgon e de redan 1:a juni =) Sommar, sommar och sol =) Jippi!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm...den maten såg god ut=)



Kram

2010-06-01 @ 21:44:47
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0