Dagen idag


Idag har varit en ganska lugn dag, bara träff på jobbet på agendan. Tyvärr så har det ju inte gått att vara ute idag, vädret har ju inte varit det bästa. Småtjejorna fick bada imorse medans jag försökte att röja lite här hemma, konstigt va de samlas skräp överallt. Beror kanske på att jag har haft ett "latil".... Sen blev det lunch och sen bar det av till dagis för de små...
Efter träffen så blev det hem och börja med middagen, kasslerlåda blev det idag, inte de roligaste men det gick hem hos både barnen och mannen.... =)
Har suttit vid datorn mest hela kvällen och försökt få till detta med bloggen får se hur det går/blir/hur många inlägg jag kommer att göra framöver... Den som lever får se...
Nu har jag tänkt ta tag i löpningen för ikväll. Har lovat mig själv att försöka springa 2 gånger i veckan. Va ute i måndags och så ska jag ut ikväll så då ha jag ju gjort bort det för i veckan. Började nog tänka på beach 2010 alldeles för sent dock... Blir nog att ta skoteroverallen till starnden i sommar =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så söta ungar!

Elliot såg verkligen otäck ut!



Var lite svårt att hitta vart man ska lämna en kommentar men sidan blev fin!

Kram

2010-05-28 @ 06:59:38
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0