Sommar, sommar och sol!

ÄNTLIGEN känns det som om sommaren är här. Idag har det varit en alldeles underbar dag. Solen har lyst hela dagen lång, nu är klockan 19.50 och termometern visar hela 25 grader, wonderful! =)
Dagen har spenderats hos syster Mia. Syster Emma och Jack har oxå varit i Burran =) Solat har vi gjort hela dagen och nu ser man ut som en röd gris fram på bröstet, vilket jag brukar göra på sommaren, straffet för att man har väldigt ljus hud. Kanske man får liiite färg i alla fall =)
Till middag blev det pastasallad, passar ypperligt en varm dag som denna =)
Ställde mig på vågen i morse, fan säger jag bara.....
Så nu ska jag försöka räkna points för ungefär hundrade gången. Vill kunna få på mig mina kläder igen. Så nu e de slut med onyttigheter på ett tag (hoppas jag), ska verkligen försöka. Slut på frosseri, välkommen nytteri. Lägesrapport kommer på måndag då de e dax för vägning igen. Sen kan det ju va svårt att va nyttig på sommaren när det ska ätas en massa gott och så, men ska verkligen försöka sköta mig på veckorna och spara ihop lite points till helgen. Sen måste jag ta tag i motionen, vart försvann motivationen för den????
Nä, nu e det slutgnällt om vikten, det är ju bara jag som kan göra något åt det...
Efter middagen kom Elvira på besök och hon ska sova över, hon och Tyra steg just upp ur badet så nu ska det serveras kvällsfika till damerna.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du e duktig du!



Kram

2010-06-29 @ 22:06:04
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0