Semester =)!!!!

Ja nu är äntligen semestern här, eller egentligen så börjar den imorgon... 8 härliga veckor med massor med sol och lite lugn och ro i alla fall...
Jag och Tyra for på badhuset påp fredag afton för att fira in semestern/"sommarlovet". Betty var så trött så hon och Pär stannade hemma. Va riktigt trevligt att bada en stund. På lördag drog jag och Tyra till stan och shoppade lite grann. Blev en ny baddräkt, trollor, sockar till Tyris. Och så fyndade vi en svart skinnjacka till henne för 100 riksdaler, då kunde jag inte låta bli, hon behöver egentligen ingen jacka, men för det priset!!!
Igår kväll hade vi partaj med jobbet, vi var i Kvarnbyn hos Robert. Han hade även bjudit in några fler för vi blev inte så många från jobbet. Festen började väll i lugnaste laget men när öset lix kom igång va de verkligen superkul, det dansades och de sjöngs och det dansades ännu mer, ett riktigt träningspass helt enkelt! Kom inte hem förrän kl 05. Stort gäsp idag med andra ord! Men det var det verkligen värt!

Helt galet kul var det. Måste erkänna att svetten lackade nog oss alla =)

Idag har det regnat och varit soligt om vartannat, men nu ikväll har det varit lite bättre i alla fall...
Har passat på att sortera återvinningsgrejorna så vi kan åka på återvinningen imorgon. Fasen va skrot det blir! Tycker att man måste va där jämt... Mjölkpaket, plastförpackningar, glasburkar, tidningar.... Men det är ju för en bra sak man gör det och om vi inte sorterade så skulle det ALDRIG rymmas i soptunnan!
Nu ska vi försöka få Tyra att sova utan blöja på natten. Pär hade inte tagit på henne en igårkväll och det hade faktiskt gått bra! Annars så brukar hennes nattblöja väga bly. Hoppas att det går bra även i natt. Har burit fram rena sängkläder ifall det skulle olyckas. Skulle va skönt att få köpa en mindre blöjförpackning i alla fall.
Nä nu blire sängen för min del, är skit trött!
Tjing


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så härligt med semester jag räknar ännu ner jag men snart så är vi oxå lediga och fasen vad jag ska njuta!

Stora tjejen hoppas det går bra för det är mindre roligt att byta i sängen och duscha dem på natten



Kramizar

2010-06-21 @ 20:13:26
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0