Luftballong

Har även idag jobbat kortdag... Men har haft en fruktansvärd huvudvärk idag, ogillas verkligen. Gick ganska bra fram till lunch men sen blev det värre. Blev liggandes på soffan nästan hela eftermiddagen. Tur att barnen skötte sig ganska snällt. Ringde Pär och sa att han fick köpa med sig pizza hem för jag orkade verkligen inte laga mat. Efter maten började det kännas lite bättre. Emma och Jack kom förbi en sväng i afton. Tyra, Jack och grannpojken lekte ute.
Efter tjejerna lagt sig blev det vedstapling för min och Pärs del. Vi har sagt att vi ska ha det klart innan i höst när det är dax att börja elda i kaminen =). Det är både mysigt och en bra värmekälla, ångrar verkligen inte att vi köpte den.
När vi höll på att bära veden tittade jag ut genom källarfönstret och fick se något konstigt, jag tänkte -Vad är det där?? Det är ju en luftballong!!! Släppte veden och sprang ut för att ta kort och i samma veva kommer grannen ut med kameran i högsta hugg. Båda två började tokskratta... Haha, det händer ju inte så mycket här i byn, man kunde nästan tro att det var ett ufo vi såg...
Skulle va väldigt häftigt att få åka en luftballong, måste verkligen vara en underbar utsikt där uppe i det blå =)

Skulle verkligen, verkligen vilja ha ett större objektiv till kameran, men det är ju så fruktansvärt dyrt =(


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha....ja inte verkar det hända mycket i byn inte=)

Jag önskar mig oxå ett nytt objektiv till kameran!



Hoppas du mår bättre idag!

Krraaam

2010-06-11 @ 21:22:50
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0