Länge sen sist

Nu var det länge sen jag bloggade.... En snabb uppdatering...
Fredag, födelsedagsmiddag. Mia & Anna hade slagit ihop deras kalas... Underbart god mat och en massa skratt bjöd kvällen på =)
Detta fick vi:

Fördrink: Frozen Strawberry Daccary (stavning?)
Förrätt: Avocadogisch med räkor
Huvudrätt: Laxrullar
Efterrätt: Vaniljpanacotta med bärsås

Lördag:
Vi åkte till Åsträsk och hämtade igen båten som har varit hos pappa. Där grillade vi till middag.
Försökte ta några fina bilder på hans HD men de blev sisådär...



Söndag:
Jobbade till 16.30. Sen åt vi middag och sen gick vi ut. Pär byggde en liten brygga så vi kan lägga ut båten nere vid sjön här nere. Det var fullt vid bryggan så därför bygger Pär en liten bit till så att våran oxå ryms =). Hoppas att det blir bra väder någon gång och slutar att blåsa så att man kan fiska i sommar. Tyra var även bjuden på kalas hos Tindra kl. 12.30, så Pär fick följa henne dit. Hon hade haft jätteroligt och ville hemskt gärna fara på kalas varje dag =). Snälla Lillebror var hemma hos oss och barnvaktade Betty medans Tyra var på kalaset. Jag tyckte att hon kunde få fara själv dit och inte ha med sig lillasyster =).

Måndag:
Imorse fick jag sovmorgon. Inte varje dag det händer, riktigt skönt! Småtrollen behagade inte att stiga upp förrän 8.20, gillas. Konstigt nog känner jag mig trött ändå?! Cicci undrade om vi kunde komma, så vi for dit och hon bjöd på lunch och barnen lekte, trevligt!
Ikväll blir det bio med mina systrar, vi ska se Sex and the city 2. Ska bli riktigt trevligt att göra något bara vi, längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh den maten hade jag oxå gärna velat smaka!

Längtar oxå till ikväll=)



Kramizar

2010-06-07 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0