Alive and Kicking....

Hoj!
Jo jag lever... Grymt länge sen sist ids inte ta upp allt som har varit..
Det som hänger över mig mest är den här viktutmaningen som jag va så tuff å gick med på.. Tror nog att jag har förstått det fel... Visst va de så att den som har gått UPP 5 kilo innan 1 juni vinner?!?! Snälla säg att de va så... Visst? Visst?! VISST!! Nä jag kommer nog att förlora den... + 1 kilo ha jag lyckats med. Men jag får väll vara nöjd om jag lyckas gå ner det innan 1 juni...
Löpningen hade jag som kommit igång med men denna vecka har jag dragits med lite feber, halsont och hosta. Men ska fösöka få mig ut på en prommis ikväll om det inte ösregnar... Tråkväder har det varit hela veckan, men ni ska se att solen kommer att lysa i helgen, för jag jobbar ju.
Just nu e de bara jag och Bettan hemma, Tyra är på Minikören och sjunger =)
Nu ska det inte dröja lika länge tills nästa gång jag skriver (hoppas jag)

Mammas sötungar (Bettans tillgjorda leende =) )

Kommentarer
Postat av: Mia

DET VAR PÅ TIDEN =)

2011-05-19 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0