...........

Fredagen spenderades ute i det vackra vädret och premiärtur för tjejerna på skrillor. Tyra kämpade på riktigt bra. Tur ändå var nog att isen inte var så bra, mindre halkigt och mindre ont att ramla =)
Datorn vill inte riktigt samarbeta och lägga in bilder =( Får göra det en annan dag.
Helgen bestod av jobb, jobb och jobb, så de behöver ni inte ens få höra om..
Måndag så var det invägning för viktutmaningen så nu e de till att skärpa sig. Tycker att det är fantastiskt va alla tanter och farbröder på jobbet helt plötsligt ska bjuda på godis?! Men men bara att tacka nej!
Emma, Jack och lilla Sally kom och va hos oss på måndagen. Kul för tjejerna att ha nån att leka med och mysigt för mamman att snusa bebis =)
Sen har det varit jobb. Idag kom mina finfina skor som ska hjälpa mig med viktutmaningen. Blir så irri att jag nöter skor som en annan jehu, trampar ju så snett så dom nöts sönder fort men jag får väll njuta av mina nya så länge det går. Gick till och från Coren idag och skorna kändes riktigt bra, ingen skavsårvarning än =) Men när jag skulle gå hem så hade det visst bestämt sig för att snöa och blåsa, inte så lätt att se alla isfläckar under snön men jag kom mig hem helskinnad och på benen.
Lilla Tyra har åkt på feber så Pär har varit hemma idag och ska va hemma imorgon så får vi se hur det ser ut på fredag. Tanken är att vi ska åka till Åsträsk och köra skoter och fiska, peppar peppar! Just nu ligger hon och sover i soffan och pratar i sömn...
Ska nu njuta av min nya Allt i hemmet och en kaffekopp, å så tänkte jag försöka att göra en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0