bilder, som utlovat

       


  

 

Mammas Sessor ute i solen =)



Mina nya "Vita springare" som ska ta mig många steg. Grymt sköna =)



Å så en bild på Mosters lillSessa Sally, som redan har lärt sig att räcka ut tungan åt Moster Mia =)
Gullplutt!

Idag har det jobbats 7-16.15, sen he sig iväg till stan å följt pappa å handla inför helgen som ska spenderas i Åsträsk. Hoppas bara att Tyra blir frisk, hon har haft feber även idag =(

Har för första gången blivit stoppad av polisen idag! Shit säger jag bara. Visste ju att allt var i sin ordning men jag blev nervös ändå. Var nykter, hade bälte, körkort med mig, körde lovligt.. Men var ändå alldeles skakis när jag tog blåsmanicken. Blåste grönt så de vara bara att köra vidare. Fast samtidigt tycker jag att de e bra att de är ute å kollar. Bara de inte stoppar mig =) Poliserna fick då en fin dag ute i solen=)
Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0