Måndag hela veckan...

Måndag idag och har jobbat halva dagen och sen vart det datortid=övertid på jobbet. Vi ska köra ett nytt rapporteringssystem på jobbet Intraphone heter det och jag tog på mig att vara Intraphonist som det så fint heter.. Hmm undrar va jag har gett mig in på. Skulle idag se till så att programmet fungerar och att det stämmer med alla vårdtagare och kontaktpersoner... När jag först satt mig vid dator fick jag hjärnsläpp och minns ingenting från utbildningen men lite pö om pö så kom jag igång. Tur att det finns en support som man kan ringa omän Selma nere i skåne tyckte att jag pratade konstigt.. Tog en stund innan vi förstod varandra =)
Sen var det dags för mina allra ädlaste delar att hamna i rampljuset, cellprov skulle tas. Usch för den där stolen alltså! Tur att det förhoppningsvis är 3 år tills jag ska dit nästa gång. Barnmorskan skulle visst känna efter om jag hade kniiiiiptränat oxå, gick igenom med bravur, jag som knappt tränat!
Tyra åkte på en massa snöloppor i lördags, som tydligen verkade gilla att bita på hennes söta skinn... Oj va de har kliat för henne, men nu ser det bättre ut. Alla hennes sängkläder tvättade, igen!
Å så lilla Bettan ramlade och slog sig ordentligt i munnen igår, stackars liten. Det blödde ganska mycket å framtänderna fick sig en ordentlig törn och är lite i gungning. Fläskläppen var inte att leka med... =( Pratade med tandläkaren idag och hon tyckte att jag skulle ringa försäkringsbolaget utifall att det blir något framöver. Ska fixa det imorgon... Nu tycker jag att det ska vara slut med all sjuka, loppor och fläskläppar...
Vägningen i morse gick toppen, men litar inte riktigt på resultatet eftersom jag har haft magsjuka. Får se hur det ser ut nästa måndag.. Men vågen visade - 1.8, jippi i alla fall =) Så totalt ner 4.2, får se hur länge man orkar dieta, men blev ju lite taggad igen =)
Nä nu ska storhandlingslistan skrivas klar för imorgon ska det tokshoppas mat och så ska jag äntligen frissa till håret.. LÄNGTAR!
Tjing

Kommentarer
Postat av: mia

Hejja hejja!! Du e duktig du =)

2011-02-02 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0