Länge sen sist...

Fick en liten pik av kära svärmor att det inte var skrivet något här på väääääldigt länge.... Har nog tänkt på att jag kanske skulle skriva en rad eller två här men det har liksom inte blivit av... Men nu ska jag göra ett nytt försök.
Orkar inte skriva om allt som har hänt sen sist så jag börjar från idag.
Idag är jag å tjejerna lediga, vet inte riktigt va vi ska hitta på... Blir nog att gå ut en sväng efter Bettan har sovit lunch, solen lyser ju för en gångs skull när jag är ledig och tampen visar på -10 grader, en alldeles underbar dag med andra ord!
Ska passa på att fara på Martinssons när Pär kommer hem på lunch. Lampan i Bettans rum har gått sönder och det är en konstig lampa som jag aldrig har sett förr, så jag hoppas att det finns där... Ska försöka uppdatera ikväll!
Men vi lever och mår i alla fall =)
Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0