Johan Falk maraton

Efter att Bettan sovit klädde vi på oss och gick ut.. Tänkte som så att jag tar barnen på boben å så går vi en sväng på sjön i det vackra vädret. Nedanför oss brukar det alltid va uppkört ett skoterspår ut på sjön, men så var icke fallet.. Men jag tänkte att det är ju inte så långt ut p sjön, bara ca 100 m... De va fasiken de längsta 100 metrarna i mitt liv...Gosch så tungt de va att plumsa i snön med båda tjejerna på... Efter halva vägen tänkte jag att detta går inte. Skulle barnen kliva av så hade de ju bara sjunkit. Skulle jag vända va de ju lika jobbigt tillbaka. Med en jävla träningsvärk sen i söndags i benen så kom vi oss tillslut ut på skoterspåret... Gick en sväng å sen gick vi upp vid Mia och fortsatte på vägen med boben. Vi gick förbi Pär på verkstaden å Bettan va mäkta imponerad över att det var bilar i taket =).
Sen hem å flickorna fick mellis. Förberedde middagen som blev ugnstekt lax med romsås, mumma.
Har gått en sväng med Mia, skönt men lite kallt om kinderna.
Nu ska vi fortsätta med Johan Falk filmerna såg film 2 och 3 igår, får se om det blir 2 ikväll oxå.. De e ju så bra så jag lyckas nog hålla mig vaken =)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0