Bilder

Har inte haft ork eller lust att skriva... Men nu har snart en vecka av semestern gått...Paniken, bara 7 kvar! Ska veckorna gå så här fort så e de ju snart dax att börja jobba. Måste nog skriva en lista så jag ser till att göra allt de där som jag tänkt göra under semestern, annars kommer det aldrig att bli av =( Man ska ju njuta och va ledig men man ska ju även hinna göra alla dessa saker som man inte hinner annars.
Pär håller på med altanen/glasningen, nu syns det att det händer grejer =) Räcket blir nästa projekt, sen ska det målas lite foder sen är det insidan som ska göras, läggas golv, spika tak osv.

Som sagt en vecka har flygit förbi och i helgen var det ju Midsommar. Den spenderades i Åsträsk hos pappa. Vi har ätit, ätit och åter ätit... Druckit gott, spelat volleyboll, fyndat på loppis mm mm. En härlig helg med andra ord... Skriver inte så mycket idag, blir istället en massa bilder från den gångna veckan...



Mitt underbara sängbord som jag fyndade på loppis, love it!

Min fina hörna i köket



Nu väntar en ny spännande vecka...
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0